6 mars 09 - skola hem kyrka


christoffer hiding och jag är kära i varandra. det är sant!

texten är ganska falsk. men ändå.

jag vill ha sommar typ, nu. orkar inte de här skit vädret..
just nu sitter jag typ här. jag är sjukt trött! måste göra klart so:n någon gång, men det är aas jobbigt! jaja
det är iaf helg nu (: vilket är jätte best! imorn är det musikal övning typ hela dagen. från 9 - 4. de ska bli skoj! (: hihi
ikväll blir de som sagt kyrkan. kommer du? :D ja gör de i alla fall. haha!
igår var jag på sjukhuset från 1 - 6, de va seeegt! skulle röntga (stavas så?) mitt finger. fick sitta och vänta i 3 timmar typ. sjukt jobbigt! det va lite brutet så jag får gå med "bandage" i nästan tre veckor! usch. stackars mig?
idag känner jag mig ganska glad, faktiskt. de nice haha!
jag vill hitta på nåt. men det finns inte så mycket att göra :s jag vill gå på stan, någon som vill hänga med mig? (a) haha.
men då måste man ta bussen till värnamo och de orkar jag inte. de e surt! för i kristinehamn kunde man iaf gå på stan lixom. jaja nu bor jag inte där xo
nu har ni fått läsa ännu ett tråkigt inlägg (: 
puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

nej då, det är inte tråkigt! stackars josefine jag tycker synd om ditt finger! ta hand om dej<3<3

2009-03-06 @ 16:36:14
Postat av: debora*

christoffer är snyggaste!

debora tycker synd om ditt finger må det bli frisk fort (:

kärlek (L)

2009-03-10 @ 21:26:47
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0