?

det här är inte jag
jag är inte sån, sån som är feg och blyg
det är inte jag

det här är jag
jag är sån som är glad och social
det är jag

varför kan det vara så svårt? så svårt att bara ta insiativ och försöka
varför är det så svårt? jag bara säger så. så att ni ska förstå att jag egentligen inte är sån, sån feg typ.
jag är inte sån egentligen. varför är jag sån ibland då? jag är helkonstig ibland, ibland är jag helkonstig, ja.
tyck inte synd om mig, för det är inte synd om mig. jag bara säger de.
tack och hej
 


Kommentarer
Postat av: malin

gumman. du vet vad jag har sagt.

jag älskar dig. och jag vet själv inte hur jag ska göra heller. imån har vi de super kul okej?? :D

2009-03-06 @ 22:16:13
Postat av: Robin

Det är förståbart vet du... Det är svårt att ta intiativet, att våga öppna munnen. Är här om du vill snacka! <3

2009-03-09 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0