28 mars 09 - musikal övning


ja, musikalövning hela dagen. gick upp vid 8. skulle va i kyrkan 9. det gick ganska så bra idag. tycker jag i alla fall! (: jag är nervös redan. usch va nervöst de kommer bli då vi verkligen spelar upp de! läskigt fast ändå kul. måste öva as mycket näsa och näst nästa vecka. då blir de hårövning! lydia va inte där idag, så vi måste öva ännu mer ja!
just nu är klockan 17.15 och jag är så sjukt trött. jag orkar knappt hålla uppe ögonen, seriöst!
ikväll blir de nog inte så mycket gjort. de e ju earth hour. funderar på om ja ska skita i de eller om ja ska släcka av allt x)hehe problems. ska ni?
jag orkar inte skriva mer nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0