27 mars 09 - coopers inställd


hej idag har jag ätit daimstrut - typ beest
när jag vaknade frågade emelie
"tror du att de blir nåt idag?" (alltså coopers) jag ba "vadå?" hon ba "ja, det är sjukt mycket snö"
då drog jag upp persienerna och började nästan seriöst att gråta
så sjukt mycket äcklig snö. jag hatar den. det är vår! hallå, vår?!
ja gick till skolan och fick veta att coopers va inställd. tack och lov! gick promenad istället. med några + fransmännen
efter idrotten gick jag hem. för ja skulle på återbesök i värnamo. eftersom att mitt finger är brutet typ.
vi åkte dit och de såg bra ut. yeh!
efter åkte vi och handlade mat och sånt. åkte inte tillbaka till skolan. så dagen vart slapp! (h) de nice
har nyss ätit spagetthi och köttfärssås. mums
ska snart plugga lite no. suck
ikväll blir de "häng i betania". får se hur nice de blir
ska nog kolla på urban chaos också (: (stava ja rätt?)
kanske att ja är med emelie och filippa också (:
just nu sitter jag och lyssnar på Lifehouse. de e grymt bra!
jag har lite ont i huvet men jaja
hejdå!

dålig kvalite. men urban chaos va sååå mycket bättre än oojah så ja va ganska så snäll och ladda upp en bild på de.
"oojah" såg ut som gräshoppor på scenen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0