24 mars 09 - skola amila tonår

VART e mina läsare? :(
hej dagen va la händelserik.
HA HA fint ord va
skolan:
hemkunskap - hjorde potatis och tzatziki, och massa annat. super gott!
so - slutade 40 min för tidigt. emilia e klantig (a) hehe men vi satt och gjorde klart häftet iaf
lunch - ganska gott
bild - gjorde typ ingenting
engelska - skrev om en artikel


efter skolan gick jag hem. sen stack jag till amila.
vi planerade våran idrottslektion
, som vi ska ha imorn :s
hennes fransyskor hade nog aas tråkigt
jag e aas nervös inför imorn!! blää
vi åt nån kaka som amilas mamma hade bakat, kärleksmums tror ja de hette. super!
vid kvart i 7 cyklade vi till tonår. och va där till nån gång över 8
nu e jag hemma
ska nog snart kolla på andra avenyn! (Y)
puss!

Kommentarer
Postat av: amanda andersson (:

här&läser :d

har nt orkat läsa för ja ä sjuk mn nu gör ja :d<3

hehe

intressant 8)

2009-03-25 @ 16:29:49
URL: http://amaandddddda.blogg.se/
Postat av: debora*

jag e la här ja,

läser la din bloggis :)

iihihi

(L)

2009-03-25 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0