20 mars 09 - tonår

jag ville bara säga att kvällen var så otroligt best! asså så kul har jag inte haft på läänge. seriöst!
först samlades vi o lite sånt. sen lekte vi en lek. och sen blev vi indelade i 4 olika grupper. skulle göra ett ett kristet drama (dem ledarna valde). de va nice! o så visade vi upp de.
sen blev de till att göra mackor med skinska ost sallad ägg o sånt på. o tårtbakning blev de också!
när vi fikade va vi allmänt flummiga. haha kalle o jag typ as garva heela kvällen. så sjukt kul! bara man kolla på han blev man full i skratt x) haha (nej ja menar inte att du ser rolig ut, utan du är sjukt rolig :D ba så du vet!)
haha våran "nyckelsmörjnings sak" va ju helt klart best. hehe :D
kommer lite bilder snart med!
T A C K för en best kväll alla!


Kommentarer
Postat av: KKKKKalle

ja stavas me K såklart! alla calle som stavas me c kan få nyckelsmörj i fejjan xd

btw; mena du att jag ser rolig ut eller något? Oo

2009-03-21 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0