18 mars 09 - håltimma

hejsan! de va länge sen ja skrev så.
nu sitter jag hemma i mitt rum.
vi har håltimma fram till kl.13.45 och nu är kl. 12.21 se de e ett tag kvar!
malin är sjuk idag, de suger! :( krya på dig sötnos! kommer du ikväll? musikalövningen.
hoppas de. annars blir de nog inget, eftersom att lydia e borta. känns ovärt om de bara e ja o simon.
vi har haft so idrott o matte hittills. ja gick till luni fram o tillbaka. eftersom mitt finger e brutet. hehe
jag känner mig förövrigt sjuk.. har jätte ont i halsen o känner mig konstig, som ja brukar känna mig innan ja blir sjuk.
jag har funderat på hur man blir en bra bloggare, vad är intressant att läsa? inte de här iaf (?) jag ska försöka skriva mer intressanta saker. hehe!  kommer dock inte gå så bra.
hejdå!
 

låten är faktiskt söt.

Kommentarer
Postat av: malin

hej sötnos, jag kommer ikväll :)

2009-03-18 @ 15:11:40
Postat av: Robin

Det är det! :D

ÄLSKA HÅLTIMMAR! :D

2009-03-18 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0