16 mars 09 - robins födelsedag - 2 månader till min


robin, du måste lyssna!!
*
grattis till robin, för han fyller år idag! 16 u know. (: ♥
och jag fyller år om 2 månader.

dagen vart faktiskt bra! skolan var helt okej. bland dom bästa måndagarna.
mer än så tänker jag inte berätta om skolan. eftersom det är ganska så ointressant.
när jag kom hem åt jag varma mackor.
jag pluggade hemkunskap matte och engelska. duktigt josefine!
vid halv 5 sov jag, till typ 6 sen låg jag i sängen till 7. det var ganska så skönt!
bara för debora har börjat säga "ganska så.." så har ju självklart jag också gjort de. hehe, flåt.

jag känner mig halvt sjuk. har ont i halsen och ont i huvet. känner mig konstig, så som jag brukar känna mig innan jag blir sjuk. orkar egentligen inte bli sjuk. för då missar man så otroligt mycke i skolan. de e surt! men nej, jag är ju frisk så att.
jag börjar typ bli mig själv känns de som. idag i skolan kändes jag ganska normal, eller vad jag ska säga.
jag var inte så blyg som jag va för nån vecka sen, eller för vissa dagar sen, typ. men ja, de typ växlar väl. eller nåt (?)

jag är så sjuuuuukt sugen på sommar ! kan den aldrig komma eller?
förra veckan var det värsta vårvädret. sen nån dag efter kom det snö, jättemycket :o jag blev sur då.
nu får de faktiskt bli vår, och sen sommar! orkar inte vinter nu!
men jag ska ju till trysil på påsklovet, så då får de la va snö och vinterväder. men de e då, i trysil dessutom. vi är i sverige och då ska de va vår, right? hehe
för jag vill ha sommarlov. slippa skolan! tänk tanken, skolavslutning.. den dagen man (nog) åker till nyhem! FATTA SKÖNT! jag typ dööööör. det är ju 4 månader kvar. men i alla fall.
träffa alla kompisar igen. jag längtar. tänk tanken att gå ut ur bilen. se skylten "nyhem" och gå igenom där.
jag gråter nästan, jag vill dit nu :( fy bubblan. SOMMAR KOM!
och tanken att vakna upp på öland, gå ut och äta frukost i pyjamasen, i de fina solvädret. fy!
sen åka ner till stranden och steka o bada. wow! och sen ta massvis med kort.
och träffa alla kompisar och så. yeah!
sommaren 09 kommer bli best! jag känner det verkligen på mig. så grymt bra kommer den bli!
jag har typ planerat hela min sommar, hehe. har inte ni? eller är jag bara lite tidig?
nu tror jag att jag ska sluta skriva innan jag tråkar ut er helt!
hejdå! tack så hemskt mycket för att ni läser.

Kommentarer
Postat av: malin

Jossan :) ja erkänn, man känner sig fin i smink o så men man blir så beroende! :P . haha nån dag kan du o jag gå i noo makeup ;)

2009-03-16 @ 21:14:11
URL: http://shakeplanet.blogg.se/
Postat av: debora*

du får säga som jag om du vill hihi.

nog åker till nyhem? :o

puss(L)

2009-03-16 @ 21:41:06
URL: http://bbirdshit.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag vill också haa sommar! =( :D:D:D Sommarlov! <3



Taaack! :D<3<3<3

2009-03-17 @ 09:54:09
Postat av: Klara

ska du till trysil, fy vad avis jag blir!

jag vill också till nyhem men det kan jag inte! :'( jag saknar dej något enormt! puss älskar dej! <3<3<3

2009-03-18 @ 07:48:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0