15 mars 09 - imorgon fyller nämligen robin år !


hej vet ni vad jag har kommit på? jo, att min blogg är ganska så tråkig. den är typ ointressant. jag bara skriver vad jag ahr gjort på dagen. hur ointressant är inte de? det är väl inte så kul att veta?

jag kan i alla fall säga att jag inte tycker om mina nya hårspray. dom har typ gjort om den.
när man sprutar så får man in smaken i munnen typ ;oo fast man har stängd mun. och den är lite konstig. lukten är inte heller samma :o usch de gillar inte jag ._. aja, jätte intressant att veta ja vet!

idag va jag faktiskt hjälpledare på söndagsskolan i kyrkan. de va typ nice eller nåt. fast jag fick inte göra typ någonting.
jaja, de va ju första gången också. hehe
kom hem och åt glass med systeryster. va vid datorn. ute och gick.
har bakat ganska nyss, med simon. nice de! kommer inte ihåg vad dom hette. hehe

imorgon är det skola. någon i hela världen som tycker att det ska bli kul? :ooooo nej precis ! skolan borde dö! jag känner mig ond.
seriöst. det är bara massa läxor och plugg läxor o plugg läxor o ja ni fattar. hur okul är inte de? men jag tror inte att skolan är till för att ha roligt. egentligen.

jag är typ jätte trött! och vet ni? jag ska snart börja läsa "om jag kunde drömma" den sägs vara skiiiiiiiit bra. det tror jag med.
fast jag brukar aldrig läsa, den här boken är typ ett måste, tvångstankar typ. hehe
nu blev de väldans mycket text, men jag kände för't!
ni kan ju skriva en kommentar också! :P

puss!!!!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Yey! :D Tack för att du nämnde mig! =D=D<3

2009-03-15 @ 20:34:50
Postat av: Klara

jag tycker inte att din blogg är ointresant. ring mej någon dag va? (a) love you<3<3<3

2009-03-16 @ 17:36:50
Postat av: debora*

den boken är asbra! jag har läst den!

o idag såg ja filmen, fastboken är sjukt mke bättre än filmen! ;p

2009-03-16 @ 21:33:58
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0