12 mars - trött!

kl 21:36
hej (: jag har nyss varit onyttig och ätit godis och chips + att jag har kollat på andra avenyn. josefine är en tjockis :(
men ibland får man göra så på en torsdag (: eftersom att det bara är två dagar kvar till lördag (a)
kvällen blev rätt så nice
förutom att ja har pluggat. gjort klart både so och svenska, eftersom att de ska vara inlämnat imorn minsan. ;o
jag måste plugga hemkunskap med :o har prov på tisdag :oooo usch! jaja de blir la bra
jag ska snart sova i think (: ha en best kväll!
de som läser är mina gullungar (: ♥

*

jag är så sjuuuuuuuuuukt trött
jag är så sjuuuuuuuuuukt trött på so:n
jag är så sjuuuuuuuuuukt trött på svenskan
jag är så sjuuuuuuuuuukt trött på skolan

onödigt inlägg or what?

skolan var sådär
jag hatar verkligen spanska. det kommer aldrig gå!
jag sitter inne i data salen och blir störd hela tiden. hela tiden verkligen.
jag kan inte koncentrera mig. jag kan knappt jobba eller något
jag får ju sitta helt själv och lära mig också
suuuck!
fy va jag är jobbig. jag bara klagar hela tiden.
något positivt idag? jo faktiskt. jag tror jag ska se andra avenyn. ska nog köpa godis oxå ;o

Kommentarer
Postat av: Robin

Alltid kul att vara tillfälligt en tjockis för någon dag! xD

Din blogg är bäst! :D

2009-03-14 @ 00:27:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0