tina är bäst

kvällen vart bäst! tina kom hit vid halv 10 eller något sånt
vi pratade lite och sen tittade vi på he's the girl, samtidigt som vi åt glass och jordgubbar + godis.
när kl va lite över 12 gick vi upp och gjorde oss iordning och somnade runt kvart i 1

vaknade vid kvart i 7, eller i alla fall jag. tina sov ett tag till
gick till kyrkan eftersom vi skulle ha sommarshows övning
åt mat i skolan och sen tillbaka och öva
nu har vi nyss ätit lite mat och tina sitter nere och tittar på tv. jag skulle bara skriva ett inlägg ja. hihi
hejdå, ha en bäst dag! för det ska jag i alla fall ha

Kommentarer
Postat av: debora*

finns det en film som heter he's the girl? :o är den brA? den måste jag se! :D

2009-06-05 @ 23:18:50
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0