seg dag till tusen

rubriken stämmer in bra tycker jag. jag säger ju de, söndagar är oftast ovärda. man gör ju ingenting på dom.
jag har inte alls mått bra idag. känner mig jätte förkyld. snuvig, ont i halsen och sånt. inte alls roligt. om jag är såhär imorn kommer jag nog inte till skolan, men jag får se, för de kan ju hända att jag mår mycket bättre imorn ju.
jag har nyss bakat med johanna faktiskt, om ni ville undra. sen har jag inte gjort någonting idag.
vaknade vid halv 1. åt frukost och sen åt vi mat vid 3. satt vid datorn och så grät jag en stund. har sovit i en och en halv timma också. hoppas ni har haft en mycke bättre dag än vad jag har haft i alla fall.
nu har jag ingenting mer att skriva så ni får ha en bra kväll! puss!


Kommentarer
Postat av: hej

varför har du gråtit ?

2009-06-07 @ 21:12:19
Postat av: hej

varför har du gråtit ?

2009-06-07 @ 21:12:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0