josefine är hemma och nu ska hon minsann blogga

rubriken stämmer in bra! jag är hemma och nu ska jag faktiskt skriva lite. hoppas ni har haft det bra. själv har jag haft det otroligt bra! har inte känts så tomt utan datorn faktiskt. men nu är jag som sagt hemma och dock väldigt trött. fast det är inte konstigt alls tycker jag! har vart uppe ganska sent alla nätter. träffat massa härliga människor och varit på underbara möten!
i lördags åkte jag dit till nyhem med lite folk härifrån. va med dom, så träffade jag ju alla andra kompisar och så också. dom från hillerstorp åkte hem vid kl 12.
har bott i en husvagn hela veckan, tack och lov! tält är inte kul någonstans, speciellt inte när det regnar. annars är det helt okej! bodde med debora sofia sofia åsa och josefine. jätte mysigt hade vi!
fast en natt bodde jag med jonatan tina simon och bui, i en stuga på mullsjö camping. det var sjukt roligt!
mötena har vart jätte bra måste jag säga! lovsången också. man blir så glad när man är på nyhem, efterlängtade nyhem som nu är slut. känns jätte konstigt! har längtat efter nyhem i ett helt år, och nu, helt plötsligt är det slut, bara sådär.
men jag är jätte glad för det som har varit, tack för allt! ni som gjorde den perfekt! jag saknar alla redan, men vi måste försöka träffas mer, på nåt sätt.
jag kommer lägga in lite bilder snart, för jag tror ni vill se faktiskt.

denna vecka har vart
en vecka med gud
en vecka med underbara möten
en vecka med sjukt bra lovsång
en vecka med mycke gemenskap
en vecka med både regn och sol
en vecka med både varma och kalla dagar
en vecka med mycke nytt folk
en vecka med glass och godis hihi
en underbar vecka!
tack gott folk för att ni gjorde den så bra, ni är kanon!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: förresten du måste få din present också :))

2009-06-20 @ 12:58:11
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg :)

2009-06-20 @ 14:48:15
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: debora*

de va bäst!

2009-06-21 @ 17:46:48
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0