josef drömmarnas konung - du vet bättre än jag


jag trodde allt va lätt, jag trodde på en framtid
jag trodde att jag valde rätt men nu så är jag här
jag trotsade ditt ord och hjälpen sa jag nej till
nu vet jag att jag valde fel, att vägen slutar här

du vet bättre än jag, styr mina steg
jag ber dig, låt allting bli bra, för du vet bättre än jag

jag tvekade ett tag, men nu har jag bestämt mig
jag vandrar nu den väg som du, planerat har för mig
jag kände mig så svag, men du har gett mig styrkan
att möta sorger i mitt liv, nu litar jag på dig

jag såg ett moln på himlens mörka blå
en fågel som jag inte kunde följa
men det var du som gav den vingar två
dessa vingar bär mig, kom och lär mig


vaknade halv ett idag, sov i 13 timmar. hur skönt som hellst! men ändå känner jag mig ganska trött. inte så konstigt ändå.
kl är 7 och jag har typ inte gjort någonting idag känns det som, fast lite har jag ändå gjort.
va ute och gick med mamma och pappa i skogen. tog lite bilder som ni ska få se hade jag tänkt.
sen pratade jag med bästaste josefin i telefon en stund. fy sjutton vad jag saknar dig! gör vad som hellst för att få träffa dig just nu sötnos. men vi ses snart, jag lovar!
kl 5 kom våra grannar hit för dom skulle äta mat här, grillat kött, strips, potatis sallad och sallad.
nu sitter jag här och fryser + att jag lyssnar på josef drömmarnas konung låtar. och vet ni? när jag skrev josef blev det som reflex att jag skrev josefine. hehe
när jag pratade med josefin, så va jag ute och gick samtidigt, då träffade jag matilda och johanna. jätte roligt att träffa er, eftersom de va ett tag sen nu. happyface
nu ska jag ladda upp bilderna. puss!

Kommentarer
Postat av: Emil (mullsjö)

fin låt :) älskade den filmen när ja va liten :)

2009-06-20 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0