jag har en ny header + att jag ska vara hemma själv i två dagar

kan ni tänka er, jag har ny header, igen. får se hur länge den är kvar. va tycks? eller nåt

huvudvärk = sadface
jag hatar det, hatar hatar hatar hatar hatar hatar det, ni kanske förstår hur jag känner mig
jag har nästan jämt huvudvärk känns det som. vad är det för fel på mig? jag är typ ett miffo, nej det är jag inte men det är sjukt jobbigt att gå runt att ha huvudvärk. dessutom blir man trött av det! usch, snälla ta bort de..

kom förövrigt hem från skolan för en stund sen

sista lektionen tittade vi på film, på no:n, om jag ska vara ärlig tror jag att jag somnade faktiskt
hade matte engelska spanska och svenska också. gjorde inte nåt vettigt tycker jag
funderar på om jag ska gå och sova en stund eller inte. det är sjukt gött när man inte mår så bra! men jag får la se.
ikväll åker min kära familj till kristinehamn, jag stannar hemma. orkar inte missa så mycket på sommarshowen och skit. men ska bli ganska skönt ändå att vara hemma faktiskt, slippa åka bil och sånt.
men synd att jag inte kan träffa mina vänner från kristinehamn då men.
men jag och tina ska ha det mysigt här hemma i söta hillerstorp vi med! hon ska sova här idag och imorn. så vi ska titta på film och ha det super mysigt! fy va roligt vi ska ha det! och imorn kommer jonatan och tittar på film med oss också.
en vecka och en dag kvar, kan ni fatta det? det kan knappt jag fatta. fy sjutton va fort tiden har gått! jag har ju snart bott här i ett halv år och så också. ojojoj, snart är man gammal också. haha nejdå, det är långt kvar!
undra vad alla ska göra i sommar? själv ska jag vara på nyhem en vecka. HAPPYFACE! sen gullbranna och öland, ska träffa massa kompisar och så också.
nu vart texten ganska lång men de får ni stå ut med! ha en bäst dag! det ska jag försöka ha i alla fall, puss!


lyssnar på denna låten nu, den är söt! nästan lika söt som du

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fin den blev! :D



SV; Så lite så! :)



Var gärna med och tävla hos mig om ett presentkort på 250 kr hos H&M, gå in och läs mer här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/tavling.html :)

2009-06-04 @ 19:00:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

vem är den söta ;) ?

jag tänker på dig. kommer sakna dej!

2009-06-04 @ 20:15:55
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: Menna

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 150 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-06-04 @ 20:25:30
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: ella

åh, din blogg är så fin! du är så fin :D

2009-06-05 @ 14:48:04
Postat av: debora*

men beror inte huvvevärken på att du behöver aanväda glasögon mer då? :/



2009-06-05 @ 23:10:40
URL: http://deboranilsson.blogg.se/
Postat av: Robin Erixxoooon! ;)

Asså, kolla på den bilden du har som header och försök säga att du inte är helt otroligt söt... går ju inte! x) Inse hur söt du är, tjejen! :D Plus på det saknar jag dig super mycket för jag har inte pratat med dig på 20 ååååårrr! :(:(:(

2009-06-07 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0