hilary duff - wake up


ni tycker säkert att låten inte alls är bra
men jag tycker i alla fall det!

"There's people talking
They talk about me
They know my name
They think they know everything
But they don't know anything about me"

idag har jag inte gjort någonting sen jag kom hem från boda borg, känns det som i alla fall
har som sagt vart ute och tagit kort. sen fixade jag tinas header. ta en titt, tinatoivainen.blogg.se
jag funderar på när jag ska orka packa till nyhem. det är sjukt jobbigt att packa! man tar bara med sig för mycket hela tiden och använder inte alls mycket. men nu ska jag ju vara borta i ungefär en vecka så det blir ju ganska mycket saker då, kanske. och vet ni? jag kommer ju inte kunna blogga på en vecka.. känns hemskt! jag kommer tappa nästan alla besökare :( och jag som har så många nu. känns sämst!
lova att ni besöker mig sen när jag kommit hem igen? snälla?


just nu är kl ungefär tjugo i tio. ganska lite, men känns jobbigt att sova. + att mitt hår är blött, måste nog blåsa de! :) hihi
imorn, undra vad jag ska göra då. det är ju i alla fall först skola, vet inte när vi slutar faktiskt. ska nog inte göra någonting imorn. förbereda lite inför fredag kanske. oj tjena, undra hur jag ska ha mitt hår? jag vill ha lockigt.
men jag orkar nog inte gå upp kl 5? för vi ska va i kyrkan tjugo över sju, för att göra i ordning inför sommarshowen. oj, kära nån!
på nyhem ska jag ta jätte många kort :D
på tal om ingenting. jag ska ha med mig min kamera och så, har sagt alla andra år att jag ska ta mycket kort men det har aldrig riktigt blivit så. men i år, då ni!
nu vart det ännu en lång text, hihi. ha en bäst kväll! sovsött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0