dagens/senaste

dagens humör: förut ledsen, men nu glad
dagens klädsel : svart linne, randigt linne, svart kofta och jeansleggings
dagens frisyr : utsläppt
dagens naglar : haha jag lånade min kompis, ne de vanliga?
dagens låt : i can only imagine, för den är söt
dagens saknad : tina!
dagens längtan : till helgen!
dagens missbruk : vet inte
dagens ekonomi : -
dagens vän : josefin fransson, du är saknad!
dagens händelse : att skolan var låst när vi skulle hämta våra saker
dagens måste :  sova om en stund!
dagens lycka : att tina är hemma nu!
dagens + : att det snart är helg
dagens - : att jag inte mått så bra
senaste alkoholdrycken :  -
senaste bilfärd : jadu när va de?
senaste filmen du såg : hata göteborg
senaste ringda telefonsamtal : HAHA pappa. "det låter som en radio" - jag dör!
senaste mottagna telefonsamtal :  mamma
senaste bubbelbadet : nångång när jag bodde i kristinehamn
senaste spelade cd : ingen aning
senaste gången du grät : idag, nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0