dagens outfit



våra gäster har nyss gått hem. dom va här och åt. så visade vi bilder från när vi va i afrika, jag märker verkligen hur mycket jag saknar det! så sjukt mycket saknar jag det. önska jag kunde åka tillbaka nu.  för det var verkligen hur härligt som hellst. att va vid tex hotellet och bara njuta av solen, den goda maten, vattnet och att snorkla. snorkla, det är nåt jag verkligen vill göra igen. så otroligt häftigt! allt man såg va jätte coolt lixom.
i alla fall, jag vaknade halv 2 idag, eller jag blev väckt rättare sagt. sov i 12 timmar i natt ungefär. jag blev jätte glad när jag vaknade, för inatt drömmde jag att jag hade gift mig. och jag va lixom bara 15 år, som jag är nu. jag tänker inte berätta mer om det nu.
jag funderar på att gå ut och gå, och ta kort samtidigt. vore lite mysigt faktiskt. så har man nåt att göra i alla fall.
men ha en bra dag, skriver mer sen. puss! ♥

ååååååååååååååååh, josefin. kom hit :( jag saknar dig..
josefine gånger två är bäst i hela världen
josefin fransson + josefine gren = ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

du har jätte fint hår :))

2009-06-26 @ 21:45:09
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0