att packa är bland det tråkigaste som finns

har nyss ätit mat, strips och kyckling. gott var det! har inte orkat göra någonting idag, jag är sjukt trött! gick upp kl 5. jag är galen! trodde de skulle dröja jättelänge att locka mitt hår, men de tog inte ens en timma. så jag gick upp lite för tidigt i onödan. skulle ju vara i kyrkan 7.20 så jag var tvungen att gå upp ännu tidigare än vanligt ju.
jag vill bara sova just nu, känner mig dö trött! och packa, det orkar jag inte heller göra, så jobbigt är de! men jag åker ju imorgon, så jag måste ju packa vilket fall. asså jag orkar verkligen ingenting nu! lat or what? haha. men det får man vara ibland, faktiskt. man kan ju inte alltid vara pigg och glad. ibland måste man ju vara trött och helt slut!
fast det känns lite jobbigt att jag är det idag, eftersom det har vart skolavslutning och är nyhem imorn. men jag får sova mycket inatt och vara pigg imorn! jag tycker att det låter som en bra ide ja! hihi
nu ska jag förklara en sak för josefin på msn, sen ska jag nog försöka packa lite tror jag!
ha en bäst dag! ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: tina

jag tycker josefine är bäääst !



du va jätte söt idag ! ♥

2009-06-12 @ 15:42:36
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

de tycker jag absolut inte . för du är sötast ! <3

2009-06-12 @ 16:31:33
Postat av: tina

de va jag som skickade det , :) <3

2009-06-12 @ 16:32:00
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0