söndag

hej! hinner inte skriva så mycket just nu. ska snart äta lax och potatis, hemma hos farmor och farfar.
har vart på möte idag. gick upp kl 7. duscha håret och gjorde mig i ordning, åt fruksot och sen borstade vi tänderna. har inte gjort det på sjukt länge, fy va äckligt det har vart! sen åkte vi till kyrkan, övade och så började mötet. jag och mamma sjöng. happyface.
gick på stan och nu sitter jag här.

jag och tina har sovit här hos farmor och farfar i två nätter nu. har vart jätte mysigt!
igår, dåni, det var värsta åskvädret. det regnade, blixtrade och sånt jättemycket! hela sjukt var det! och jag o tina gick på stan då, sen skulle vi ta skydd inne på netto, men på parkeringen var det jätte djupt vatten, så då strejkade vi och tog av oss till barfota! mysigt.
idag är det inte heller fint väder, tror det skulle bli bättre imorn. hoppas i alla fall!
det var sjukt fint väder i fredags, vi låg och stekte på stranden hela dagen! fy va gött det var.
ska inte skriva mer nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0