josefine är inte bra på att blogga ibland

hej nu var det ett tag sen jag skrev. har haft fullt upp hela tiden ju. tina är här! fett roligt är det
hon kom i måndags, då cyklade vi till löttorp fram och tillbaka, köpte godis o så stannade vi till och åt lite av det också, fick se tina dansa riktigt fint också. hon trillade mitt på rumpan också, deni! ni skulle sett, fy va roligt det var! det lyckas inte alla med nej.

i tisdags va vi på stranden en stund, tina badade men det var lite för kallt för mig. låg sen och solade hela dagen på studsmattan. jag fick jätte konstiga solexem typ, jätte små bubblor på magen fick jag :s skumt! vid halv 5 sov vi en stund på studsmattan också, med täcke, kudde, hörlurar och mobil! + en sån sovmask som man har för ögonen. det var jättefint när vi somnade men när vi vaknade vid 6 var det mulet och allt. åt mat och sen gick vi och la oss igen i 1.5 timma. hur gött som helst!

på onsdagen åkte mormor morfar johanna jag och tina till borgholm. åt kroppkakor hos farmor och farfar sen gick simon jag och tina på stan. såg 2 uttrar också, puttris och uttris döpte vi dom till, jättesöta va dom!

idag har vi legat på stranden och stekt! jätte skönt! cyklade faktiskt fram och tillbaka, jätte jobbigt :)
vid halv 7 kom familjen toftgård och hälsade på. vi grillade korv, åt glass och jag o tina spelade badminton. vi klarade 68 st. sen åkte vi och tittade på solnedgången o tog massa kort. när vi kom hem igen klarade vi 81 st, på badminton. försökte klara 85 men nej nej de gick inte alls!
nu ska jag inte skriva mer. ha det bäst! får se när jag skriver nästa gång, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj 68 st! :O skämtar ni med mig? det är ju typ jätte mkt.. jag har bara klarat 30 elr nåt x) aja kram <3

2009-07-17 @ 11:50:58
Postat av: josefin

oj haha det var jag som skickade det där utan namn haha förlåt jag glömde skriva i Xo

2009-07-17 @ 11:53:04
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: Carin

Gillar din banner, så mysigt det ser ut!!

2009-07-18 @ 12:05:16
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0