äckel väder = sadface

hej just nu sitter jag här och är glad för att internet funkar! har varit sjukt trött idag, igår också för den delen. vet inte riktigt varför? har nog vart uppe ganska sent dom senaste nätterna. kan nog va därför. eller vad tror ni? ☺ har inte riktigt vart på humör heller.
i alla fall, idag väckte mamma oss vid halv 10 och sa att det var fint väder. jag blev jätteglad och gick upp, sen efter en stund blev det molnigt så vi gick och la oss igen. runt 11 väckte tina mig och sa att det var finare väder igen så då gick vi upp och gjorde oss i ordning för stranden. när vi väl kom dit var det blåsigt! men solen var framme en liten stund, sen blev det molnigt igen. suck! hatar sånt väder
när vi kom hem tänkte vi sola för det avr blå himmel där, men molnen kom fort. så typiskt!
sen när jag och tinatänkte cykla till löttorp började de spöregna så vi kunde inte åka. bajs väder! ursäkta mitt ordval ☺ hihi
åt mat och sen åkte mamma simon jag markus tina och johanna och tanka, sen till ica o sen till en godisaffär, som va stängd! fy va sur jag blir. vi åkte till ica men jag köpte inget, va sur då. så otroligt dum dag!
en kompis till pappa kom på kvällen. fast jag sov i ungefär 1 timma. orkade inte med allt, så jag sov istället.
får se vad jag ska göra ikväll, kanske skulle se på film med simon markus o tina. får se.
nu ska jag inte skriva så mycket mer!
ha det bäst! vet inte när jag skriver nästa gång. PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0