7 januari 09




ingen är faktiskt lika bra som du.
hej jag heter josefine. josefine är lite deppad*. inte deppad, utan mer: usch-vad-tråkigt-med-skola-humör.
jag orkar verkligen inte de. usch! jag har ju som sagt flyttat som nog alla vet. och imorn är det första dagen i skolan.
jag är nervös. det är nog inte så konstigt. efter som att det är första dagen. jag hamnde i 8:a.  jag är glad.
för jag har mina kompisar där. malin amila matilda emelie och johanna. det är jag glad för!
hoppas inte att alla kollar på mig, då blir det nog pinsamt. och hoppas inte att folk tycker att jag är super knäpp. för det känns som att dem kommer tycka det. inte bra. men mina kompisar är snälla, hihi dem tar hand om mig* jag är typ ett barn (a) nejdå. men dem är goa!
just nu sitter jag och tänker. tänker på vad jag ska skriva. och jag lyssnar på en låt. den var faktiskt bra. "reign in us" heter den. jag har nyss ätit mat. det var gott! jag tycker om vårat hus.
och jag vill till öland NU! ._. och afrika! :( jag saknar allt :( någon som vill bjuda på en resa :( ? nehepp.
jag vill träffa desiree. min söta kusin. vi har inte träffats på sjuuuuuukt länge :o :( jag saknar dig!
debora kommer nog hem snart. vi måste träffas då! :*
och just nu sitter jag och funderar på om någon där ute i världen just precis nu läser denna text. i sånna fall tycker jag att ni ska kommentera någoning.
jo på tal om inget så var vi i skolan idag. mamma pappa jag markus och johanna. vi kollade runt och så. sen pratade jag och pappa med rektorn. och så fick jag min skåpnyckel. men jag vet inte vilket skåp (?) hm, får gå runt och prova alla skåp eller nåt. men det är ju bra första intryck! haha not! c: usch va nervös jag är just nu. sen funderar jag på vad jag ska ha för kläder imorn ?
åh. va jobbigt det känns c: jaja det går bra, förmodligen.
vi hade tänkt att åka till ullared på lördag men det blir inget av de. kanske nästa helg. :*
till helgen skulle jag kaanske träffa desiree. jag vet inte :o fy va kul det vore. eftersom att jag saknar henne!
jag tror jag ska sluta nu. för jag kommer inte fram till så mycket. eller ja.
hejdå! tack för att ni läste c: *

Kommentarer
Postat av: Åsa (a)

du är söt, och alla i din skola kommer supergilla dig. puss :* jag saknar dig ...

2009-01-07 @ 21:06:32
Postat av: Robiiiinee! :D

Äsch! Folk kommer gilla dig! :D Jag gillar dig! =D Du är ju jättesnäll! =)



Vi kan göra en deal: Plocka en stjärna från himmelen åt mig så kan jag köpa en resa till Afrika till dig! x)

2009-01-07 @ 21:48:28
Postat av: rebecca af edsvalla x)

jag tror folk gillar dej , för jag gillar dej , o vi har ju inte ens träffats ;) och debora kommer hem den 12e.. eller 13e, minns inte, känns ej bra. Alltså att jag inte minns x)

2009-01-08 @ 22:40:22
URL: http://bbirdshit.blogg.se/
Postat av: rebecca af edsvalla x)

jag tror folk gillar dej , för jag gillar dej , o vi har ju inte ens träffats ;) och debora kommer hem den 12e.. eller 13e, minns inte, känns ej bra. Alltså att jag inte minns x)

2009-01-08 @ 22:41:20
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0