(L)


j o s e f i n e   x   2   t o g e t h e r   f o r e v e r !   ♥

josefin fransson. jag saknar dig så sjukt mycket :( kan inte du bara komma hit igen? eller att allt blir som förut. jag saknar dig så fruktansvärt mycket. alla våra minnen, dem kommer jag aldrig glömma.
kommer du ihåg då vid badhuset? vid "speglarna" som var fönster. och sen typ hörde vi att det var nåt där inne. och vi va "oooppps! hahah" fy va kul! jag saknar dig.
och då vi kollade på skräckfilm? haha, vi typ kramades. jag saknar dig.
och jusdea, då vi hade snöbollskrig. puss.
och våra paprikakex med bonjour. tog värsta omvägen för atgt få det. istället för att åka till coop som var myyyycket närmre. och alla våra skratt i skolan, du gjorde ju skolan rolig i kristinehamn. fy va vi har skrattat.
jag tycker att vi borde ses så fort som möjligt. för annars dör jag :( hm.
du betyder sjukt mycket josefin. och du är bäst! glöm inte de.
jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0