femton sanningar om mig som liten


15 sanningar om mig som liten:

1. jag var väldigt envis
2. jag bet mig själv i armen och skyllde på lillebror
3. jag fick alltid en palle-kuling godispåse på lördagarna
4. jag hade nästan bara klänningar
5. jag älskade att klä ut mig som prinsessa
6. jag tog loss hår från min barbiedocka
7. jag frågade "vart är godiset då..?" på min födelsedag (6 år) när jag hade öppnat alla paket, och hade fått många fina saker
8. jag och lillebror blötte ner våra vantar i en vattenpöl för vi ville gå in
9. jag ville vara kille ett tag
10. jag prenumenerade på baribie tidningar
11. jag hade jätte mycket barbie leksaker tex. bord stolar bestick mm.
12. jag ville bli sångerska
13. jag gick aldrig på dagis
14. jag hade ganska svårt att få längre hår
15. jag tyckte inte så mycket om byxor







Kommentarer
Postat av: Ronja

var med och tävla om en supersöt väska hos mig!

2009-01-04 @ 16:12:11
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/
Postat av: Rebecka Norin

hahah, låter nästan som mig när jag va liten xd <

2009-01-07 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0