9 januari 09


josefine gren.


hej skolan var mycket bättre idag. vi började med idrott tio över åtta. spelade fotboll mot sexorna. mötte lillebrorsan. c:
sen var det no. jag var jätte hungrig då. svenska blev det sen. och sist lunch.
jag slutade vid tolv. för att jag inte har nån spanska för tillfället. (y) det är soft! och dem andra vid ett eller kvart över.
kom hem och åt semla. gick med mamma till kyrkan, vi sjöng lite. hem. och då satt jag mig vid datorn.
just nu sitter jag här och är varm om kinderna och kall om händerna. c:
just nu sitter jag och kollar på min "kaktus" som snart är slut :c 'gurka-tandpetare.hallon-polly'
just nu skriver jag med folk på msn.
hm, jag har ganska mycket kläder som ligger på min stol.
och jag stör mig på min garderob. den suger! för jag måste typ hänga upp allaa mina kläder på galjar elr något.
för den har inga lådor. de suger! jag har inte ens packat upp kläderna än, jag har dem i en  väska. lol. haha!
och vet ni vad jag är glad för? för att jag har fått väldans många fler kommentarer. ni är söta!
vet ni mer? jag är glad för att malin är så otroligt snäll.
och vet ni? vadå? nej jag vet inte x) lool.
jag vill ha en papperskorg på mitt rum.
ja.



Kommentarer
Postat av: pech

det gör mer ont nu efteråt när hon pratar och shit, hahaha. ;D

2009-01-09 @ 19:04:56
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: malin

du är otroligt bäst, vet du det tjejen? <3

2009-01-10 @ 15:38:28
URL: http://shakeplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0