28 januari 09

 
bilden är tagen då jag och debora var.  vi åt glass och satt och pratade på en bänk. tog massa kort. gick på stan. satt och pratade på gräset. skickade sms. hade nästan likadana kläder. sov i hennes buss. klippte sönder en chipspåse. flummade. och det saknar jag! debora du är best.



hej dagen i skolan var faktiskt, rolig.
so - gjorde typ lite blandat
idrott - volleyboll
matte - ekvationer ;s fast det var inte såå jobbigt idag. satt brevid emelie och vi lyssnade på musik c:
lunch - pastagratäng typ. jag tyckte att det var gott
håltimma - det var kul. vi satt och pratade vid en bänk och flummade.
spelade gittar - har börjat igen (: ska försöka ta det mer seriöst o sånt
elevens val - läxläsning. jag och emelie pluggade no. prov imorn :c suck!
slutade kl 15.05 - hade as ont i huvet i slutet


gick hem och åt lite. satt mig här vid datorn (: och vi har typ riktigt internet nu! :DD tack pappa! så det går fortare (:
har pluggat lite nyss med, tror faktiskt att jag kan det mesta nu! (Y)
och igår såg jag på andra avenyn, så spännande! love it
ikväll blire musikal övning, dans! hoppas vi kommer på lite mer den här gången. c:
jadu sen ska jag försöka sova ganska tidigt, är så sjukt trött och har varit det jätte länge. skumt
på fredag är det studiedag och josefine är glaaaaaaaaaaaaaaad. + att debora fyller år då! grattis i förskott (L)
hejdå

och ja ni, hur har eran dag varit? (:

Kommentarer
Postat av: izza

nice day :D

saknar digggggggg

2009-01-28 @ 18:28:06
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: debora*

åh! saknar dig mestast! vi är best i världen!

always and forever! <3

pusss :*

2009-02-01 @ 16:40:03
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0