23 januari 09


every little thing's gonna be alright ♥


hej jag funderade just på vad det skulle stå här.
?
skolan:
idrott - typ badminton o sånt..
no - såg nån rymd film
svenska - hade läxförhör, trodde att det skulle vara värsta provet så jag pluggade i onödan .__.
lunch - soppa och macka, supergott!
spanska - jag läser ju på distans, det är ganska trisst ._. eftersom att jag läser helt själv
slutade - kl 13.00 (Y)


och då gick jag hem. sedan hämtade jag systeryster på skolan
hm, har ätit tacos med (: och så kollade jag på cheetah girls (: den var rätt bra faktiskt! :DD
och imorn blir det ullared!! (Y) puss på deni.
och vet ni? på söndag fyller min söta mamma år c: och mormor och morfar kommer imorn. deni!
och så äre unity live på kvällen vid 20.00. suuper! helgen blir bra! (y)
fast jag får typ ingen sovmorgon, suck! men ja. det överlevar jag nog ?
just nu sitter jag och skriver med min kusin på msn, hon är söt minsann.
jag vill till jönköping och gå på stan. haha, blev bara sugen på de.
och så är jag sugen på att åka till danmark. vet inte varför men det är mysigt där. ((: fast det var länge sen jag var där ioförsig. men det kan ju vara mysigt i alla fall (x
jag vill sova, men klockan är bara 10, och så känns det onödigt att sova när det är typ bara en gång i veckan man kan vara uppe x) jaja.
kevin borg är kanonbra! snart kommer nog hans skiva ut :DD puss
jag funderar på om jag ska sluta skriva nu. men jag vill skriva mer. men jag kommer inte på något vättigt att skriva så då blir det svårt.
hejdå

Kommentarer
Postat av: izza

fin bild ;o

<3

2009-01-23 @ 23:57:56
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: Klara

Vad menas ved destans? du sa att du läser spanska på destans. :P <3<3

2009-01-24 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0