22 januari 09


hösten är mysig. den tycker jag om.
men just nu orkar jag inte med vinter, bara massa äcklig blöt snö.
jag vill ha vår! och sen sommar! sjukt kul!


hej josefine är faktiskt ganska glad idag.
det var inte så jobbig skoldag heller. josefine är glad (y) fast vi har prov i svenska imorn, typ om deckare och massa skit. en fråga: varför ska man ha nytta av det? klura på deni. medans jag pluggar .___. aasjobbigt. men nej jag ska inte klaga så mycket i den här texten.
kort skoldag imorn :DD går till klockan 1 ! (Y) josefine är glad.
och gissa vem som ska till ullared på lördag? vavava? - jo JAG! :D josefine är glad.
och på lördag är det unity live! :D toppen!
imorn är det som sagt skola, jadu. sedan ska jag väl inte göra så jättemycket tror jag.
jo, skrev inget igår. dagen igår var faktiskt bra, kvällen var toppen! vi hade musikalövning i kyrkan. det var suuuper! vi dansade och flummade! (y) hihu.
skit också, jag måste duscha ikväll! fyy va jobbigt. jag tycker inte om att duscha .__. man blir bara så blöt.
aja, man blir ren (y) jag har inte så mycket mer att säga, tyvärr (x
hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: malin

hahahahaa. "man blir så blöt"

2009-01-22 @ 20:25:50
URL: http://shakeplanet.blogg.se/
Postat av: debora*

hihi söt bild!

jag håller med dig, fett jobbig o duscha man blir så blöt o de är fett jobbigt! haha <3

2009-01-22 @ 21:19:23
URL: http://bbirdshit.blogg.se/
Postat av: izza

gullig bild :D

2009-01-23 @ 07:49:29
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: Klara

veldigt snygg bild tycker jag:) haha världens bästa fotograf oxå! :P <3<3<3

2009-01-24 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0