19 januari 09



















jag vaknade av att
mamma gjorde illa sig, jag tror hon typ vrickade foten. :c
skolan: so svenska språk lunch matte no klf | jobbig dag! är typ förkyld och så med. haft ont i huvet med.
och vi har typ as mycket läxor och sånt. so prov på onsdag, matteläxa till torsdag och svenskapov på fredag. jag dör!
så jag har pluggat lite nyss. tråkigt säger jag bara!
just nu känner jag mig hungrig. och jag vill lyssna på musik, men ljuder tycks inte funka just nu ;s någon som vet hur man gör? :c
asså ärligt, fy vad jag saknar afrika! jag typ dör :( seriöst! åh. men livet är hårt :(
och jag vill till london igen. så sjukt kul vare!
jag vill till alingsås också, och träffa alla igen ._.
och till kristinehamn :c
och till öland. :c
och till min söta desiree. ._.
och till debora :(
jag vet att jag saknar mycket men det kan inte hjälpas. 
hm ja. hejdå! 
*                 *               *                *               *
herre, du rannsakar mig och känner mig
..fast du är långt borta vet du vad jag tänker.
 ps. 193: 1-2

Kommentarer
Postat av: izza

fina armband :D <33333

2009-01-19 @ 21:43:30
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: anna

anna gillar

josefines bilder

tycker dom

är super

fina :D

2009-01-20 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0