18 januari 09


*                                       *                                          *                                              *                
hej nu är kl 22:35.
orkar inte skriva så jättemycket för jag ska snart sova faktiskt.
dagen var så här:
vaknade vid 12. orkade inte gå till kyrkan för jag var as trött och förkyld.
åt frukost.
kollade på tv.
åt mat en stund efter.
bakade kladdkaka.
bakade nåt annat som blev helt förstört.
kollade på tv.
va vid datorn. och så skrev jag med debora. :*
såg på den lilla sjöjungfrun. den filmen är bäst! jag vill också vara en sjöjungfru. :c
duscha vid halv 8.
va vid datorn.
jag vill bara säga att jag saknar debora sjukt mycket och att jag älskar henne. punkt.
hejdå nu är kl 22:38.

Kommentarer
Postat av: debora*

saknar dig så sjukt mycket mer!

älskar dig. <3

2009-01-19 @ 20:14:24
URL: http://bbirdshit.blogg.se/
Postat av: debora*

skanar dig sjukt mycket mer! älskar dig.<3

2009-01-19 @ 20:15:21
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0