15 januari 09

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven.
- låten är kärlek.


idag är josefine trött. igår var josefine också trött.
idag tycker josefine att skolan var helt okej. typ den bästa dagen i skolan hittills.
idag hade vi matte. josefine tycker verkligen inte om matte.
idag hade vi speeddate på engelskan. det var superkul! haha! fick veta något om alla killar och några tjejer i klassen.
idag fick vi mackaroner och pastasås. det var gott!
idag hade vi en jättelång matrast.
idag läste vi deckarbok på svenskan. hann läsa klart till 50. slipper göra det ikväll.
idag hade vi no. vi labbade med lampor och skit.
idag fick jag mina spanska saker. hejdå håltimmor hej spanskalektioner. fast jag kommer ju läsa på distans så jag får kanske göra det när jag vill (?)
idag slipper josefine plugga något tills imorn (Y) fast vi har prov nästa vecka och matteläxa och någåt mer förmodligen.
har prov på landskapen och massa städer och sånt. - det hade vi typ i slutet av 7:an. surt! men det är nog inte så otroligt svårt i think.
jag har faktiskt lite ont i halsen ._. hoppas inte jag blir sjuk xo eller kanske lite, så man slipper skolan c: haha!
hejdå.

Kommentarer
Postat av: klara

vad söt din säng ser ut! xD <3<3

2009-01-15 @ 21:57:42
Postat av: Robin

Söt leende eller vadå!? :O:D <3

2009-01-16 @ 10:22:16
Postat av: Robin

Sällan Josefine pratar om sig själv i tredje person! xD

2009-01-16 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0