14 januari 09


kasper ♥

josefine börjar med att skriva ett 'hej'.
  började med so. inget speciellt typ. hade ett väldigt litet läxförhör. trodde att det skulle vara större så jag hade pluggat ganska mycket. sedan idrott. vi fick välja om vi skulle ha innebandy badminton eller pingis. vi körde badminton, jag var verkligen skit dålig :o har inte varit så otroligt dålig förut på de. men ja, jag får väl öva (x hihu. matte efter idrotten. håller på med ekvationer och sånt. det är as svårt! ;o lunch. och sedan håltimma till kvart i två. på håltimman kollade jag malin matilda johanna och amila på film. amila hade en dvd spelare med sig och film. "tonårsliv" tror jag den hette. kanonbra! 
sedan var det elevensval, jag och matilda gick långpromenad. 
efter skolan gjorde jag inte så mycket. var typ vid datorn och sånt. nu på kvällen vid 6 hade vi musikalövining i kyrkan.
har nyss duschat och sitter här nu. imorgon ska matteläxan och engelskaläxan in.
jusdea, kom på att jag måste läsa ur boken också xo ska ha läst 50 sidor ur en deckarbok tills på fredag. surt! eftersom att jag hatar att läsa! jaja. jag måste typ gå nu. puss (L)
- josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0