13 januari 09



hej just nu har jag ont i huvudet.
ni tycker synd om mig. :c
jag fryser om händerna. jag fryser alltid om händerna. mystiskt!
jag är väldigt trött. skulle nog faktiskt helt seriöst kunna somna när som hellst. helt slut är jag!
jag funderar på hur det är i kristinehamn. hur är vädret där? c:
jag saknar mina kompisar där. jag har inte glömt er isabelle. <3
jag kommer nog och hälsar på ganska snart tror jag (: jag vill iaf. jobbigt, vi har sportlov vecka 7 och kristinehamn har vecka 9. suurt!
vi har mycket läxor. det har dem nog inte i kristinehamn.
matteläxa soläxa engelskaläxa och svenskaläxa. suck! dubbelsuck!

vi hade först hemkunskap i två timmar. gjorde hamburgare. dem blev goda! fast man stank efteråt.
so sen. lunch. bild. engelska. inte så jobbig dag.
kom hem. gjorde läxor. sen satte jag mig här.
skriver med folk på msn. ja.
puzz. jag är cool för jag stavar med "z" (x

Kommentarer
Postat av: malin

jag stinker än xd

2009-01-13 @ 17:24:45
URL: http://shakeplanet.blogg.se/
Postat av: Robiiin! =)

Cooooliiiing! (H)

2009-01-14 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0