12 januari 09



hej vad tycker du om mina strumpor?
c: dagen var väl okej. gick upp halv 7. gjorde mig iordning blablabla.
skolan: so - fick läxa. svenska - fick läxa. språk - har ingen spanska för tillfället. lunch - ris och köttgryta. matte - i en halv timma. no - labb typ. informationsak - slutade 15.05.
kom hem och gjorde läxor. öva på so:n och läste 10 sidor ur boken. jag är ganska duktig ändå. (a) hihu
har ätit mackaroner och köttbullar. nu sitterf jag här och lyssnar på camp rock c: och skriver med robin på msn (y)
jag är varm om kinderna och kall om fötterna och händerna, bara så du vet.
jag saknar väldigt många har jag tänkt på. det är inte kul. för man kan ju inte direkt träffa alla på en gång. och jag har tex inte träffat alla nyhemskompisar på skit länge. det är surt!! jag saknar er ._.
och debora kommer nog hem idag (?) :D du måste komma och hälsa på.
och josefin, vi måste träffas så fort som möjligt. jag saknar dig med ._.
sen så måste jag åka till alingsås och träffa er. jag saknar er oxå ._.
och på tal om något annat så såg jag att jag hade ett fingeravtryck på mina glasögon. haha!
jag har inte så mycket roligt att berätta idag nej.
jag äter pringles. det är gooooooott! jag tror att vi ska åka till öland på sportlovet :D jag är glad!!
fast jag kanske ska hälsa på i kristinehamn också. jag vet inte ? äh jag får se.
jag vill till ullared. men jag vet inte när det blir ;s min mamma fyller snart år, den 25. c:
jag håller på med min engelska uppgift. att skriva om mitt dröm jobb. men jag kommer inte på något att skriva. suck!
hihu. jag har ganska tråkigt.
åh. jag vill sova. fy va skönt! för jag har duntäcke och skön säng. det är mysigt.
jag vill att någon ska kommentera för jag tycker att det är roligt. c:
ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM HIT MED DIG BARA! jag saknar dig helt sjukt ._. <3

2009-01-12 @ 21:40:41
Postat av: Sun block 20

Hej vilken fin blogg du har!



Jag är en svensk tjej som nu bor i Asien, kolla gärna in min blogg:-



//Erica

2009-01-13 @ 03:24:11
URL: http://www.sunblock20.blogspot.com
Postat av: isabelle hahne

du glömmer bort oss i kristinehamn :(

2009-01-13 @ 16:04:17
URL: http://hhejisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0