11 januari 09



*
kom alla mina små kycklingar
- vi törs inte
varför då?
- för räven..
men kom ändå

- haha. lol ? c:

hejsan. idag var det välkomst möte i kyrkan. det var trevligt (:
jag sjöng. sen så blev det mat, typ kött elr nåt c: och potatissallad. mums. sedan tårta (:
va med malin matilda och johanna då. det var minsann trevligt hör ni.
har varit ute och gått med mamma också. har precis ritat lite. c:
och typ nu ska vi gå och äta hos några. göttmos.
jag lyssnar på en camp rock låt nu (a) den är söt. hihu
mitt internet funkade inte alls igår ;o knäppt. men idag fixade pappa de :D han är gullig c:
imorn är det skola. usch! det hatar jag! jag vill ha sommar lov. fy bubblan va skönt!! åh.
jag vill till ööland. och london. och afrika. och till desiree. och till alingsås. och till kristinehamn. och till debora. men nejnej, man kan inte få allt man vill ha.
ja. skriver snart.
*
har varit och ätit tacos hos några nu (: mums.
nu skriver jag med debora malin och robin på msn :) det är trevligt!
jag tycker att det är jobbigt med skola, som sagt.
*
You're the voice I hear in side my head
The reason that I'm singin'
I need to find you
I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa, sommar och Nyhem och att ni kommer till alingsås! jag vill ha er här NUUUUUU ! :( <333

2009-01-12 @ 21:36:51
Postat av: debora*

fin bild! men sorglig, saknar dig otroligt!

mååååste ses genast!

pussss<33

2009-01-13 @ 21:17:43
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0