24 februari 09


haha fin bild ja vet. oboy glas och ett tuggummi på kanten lol


hej jag vill bara tacka alla som läser min blogg. det är inte så många men tack.
dagen idag var bättre (: praoen var roligare.
jag hade ställt klockan på 05.30 idag, men den ringde aldrig. så jag vaknade kl 06.30 och skulle börja 06.45.
så jag fick panik, och gick upp. har aldrig någonsin varit så snabb på morgonen. men sen såg jag ju inte ut så fin heller.
idag fick jag typ ränsa lite i början, sedan va det frukost för dom så jag drack oboy (y)
sen va jag med jakob och han visa mig hur man målade metallsakerna på datorn. det verkade as svårt typ c:
vid 11 gick jag hem och åt nudlar. träffade amila och emelie på sibylla, dom är söta
vid 12 gick jag tillbaka till luni metall. vad gjorde jag då? kommer inte ihåg. i slutet iaf putsade jag och en till typ metallsaker x) slutade klockan 4. jobbigt! men jag överlevde :) jusdea! jag fick en och en halv semla, mums! och oboyen är as god! (y)

har nyss pluggat lite
lyssnar på musik
ska snart iväg på tonår - det blir nog feett
när jag kommer hem blir det andra avenyn PUSS på de
klockan är 18:27 om ni  ville veta haha! nu blev den 18:28 lol
hejdå (: nu är klockan 18:31

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är söt:)

2009-02-24 @ 22:01:50
URL: http://justdaance.blogg.se/
Postat av: Robin

Sötnos! =D

2009-02-24 @ 22:20:50
Postat av: Klara

sötast är vad du är! <3

jag läser din blogg! <3<3<3

2009-02-28 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0