23 februari 09


hej prao idag - det typ suger ? elr jag vet inte. jag ska försöka vara positiv, för då blir de ju faktiskt roligare. right?
ni ser bilden? (den är dock suddig men) jag har lagt i sakerna och allt i påsen. och så har jag gjort ungefär likadant med 240 st till..
jag fick oboy, och den var skit varm! så jag har as ont i tungan nu. bra josefine! (y)
det var sååå skönt att tvätta händerna sen. eftersom att jag hade tagit i järn och massa skit.
hade lunchrast vid 11 - 12. åt med amila och emelie på skolan. det var trevligt!
har pluggat lite. och spelat lite gittar. nu lyssnar jag på musik.
jag saknar alla alingsåsare och alla kristinehamnare och debora och öland och nyhem och sommar och hillsong united konserten och afrikaaaa och london och massa mer. snyyyyyyyyyft
mina händer är typ såhäääääääääär torra. :( dom gråter
mormor och morfar är här också (: hihi
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, det är sådant jag gör när jag jobbar också. Det är inte spec kul... Och behöver typ göra 240 st innan lunch och montera ihop grejerna också.. Skillnaden är bara att jag gör det på axelent och att jag får betalt ;) Men det är inte kul för det... :P

2009-02-23 @ 23:19:57
Postat av: debora*

alså, jag typ döör när jag läser din blogg.

jag saknar dig feeeettt.

jag gråter snart :<

(L)

2009-03-01 @ 12:32:04
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0