22 februari 09

hej idag är det 22 februari - vilket innebär att det har gått 22 dagar i februari. höhö
jag gick upp vid kvart i 9, och så gjorde jag mig iorning. vid kvart i 10 gick vi till kyrkan.
jag simon och markus orkade inte fika där så vi gick hem och bakade ist. mycket godare (Y)
fast det var bara jag och simon som bakade. mysigt
hm, sedan åt vi mat. det var smaskens! c:
vid 4 kom peter och lena och fikade. suupergott!
simon och jag var ute och gick med hunden också.
har försökt att göra lite på no läxan, på lägenheten. det är svårt :(
nu sitter jag och skriver med robin :)
hm, jag äter klubba med. i fall ni ville veta typ
hejdå



min bror är söt. du är best



vi smälte dumle och satt som topping ist för de andra som stod på receptet  c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0