20 februari


hihi det armbandet hade jag faktiskt när jag var liten

okej, jag vet att det var länge sen jag bloggade. men det är typ inte så roligt längre. för det är typ ingen som kommenterar och det känns inte som att någon läser.

i alla fall. hej! skola idag:
idrott - hade typ boxning, aas kul var det!
no - förtsatte med lägenheterna
svenska - såg på en film
lunch
spanska
skulle egentligen haft gitarr idag, men jag tog fel tid :$ pinsamt höhö
jaja. nu är jag i alla fall hemma
försöker kolla på andra avenyn men det typ är aas segt. det suger feett!
för jag missade de när de gick på tv:n
sen så sa filippa att jag skulle skriva nåt om henne. för då skulle hon kommentera! :D
så hej filippa, jag tycker att du är en trevlig prick c: fast ingen prick utan en människa. haha! jag har tråkigt.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: amandddddda andersson

JAG LÄSSSSSSSSER :d <3333

2009-02-20 @ 16:01:55
Postat av: Anonym

Hahah tack detsamma!:D sa ju att jag skulle kommentera;)kraaam

2009-02-20 @ 16:50:16
Postat av: Klara

jag läser det vet du! om det är kommentarer du går på så är det bäst att kommentera på alla inlägg :P

gulligt armband! :) <3

2009-02-20 @ 21:31:53
Postat av: Robin

Hihi! Bra jobbat med att ta fel på tiderna, Jossan! x) Vet inte om jag det ska vara Jossan eller Josefine. Har ju redan vant mig vid Josefine! =D

2009-02-20 @ 21:43:10
Postat av: izza

ja läääääseer ju

saknar dig ;D

2009-02-21 @ 11:59:45
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: Klara

jag vill bara säga att detta var tredje gången jag kolla om du hade laddat upp någonting nytt. (sedan jag skickade förra kommentaren alltså) :p xD haha <3<3<3

2009-02-21 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0