2 februari 09


hej det är andra februari idag.
idag fick jag för mig att min pappa fyllde år imorn, men det var på torsdag kom jag på.
idag har jag varit hemma från skolan, har inte mått så bra.
idag har jag läst klart agahta christie - miss marples mysterier, jossefine är GLAD för det. (svenska läxa)
idag har jag gjort matteläxa, jag hatar matte.
idag har jag börjat med bokrecensionen, boooring. boken var aas dålig
idag har jag gått i pyjamas hela långa dagen.
idag vaknade jag vid 7 men gick och la mig igen för jag mådde inte så bra och sov till halv 12.
idag har jag ätit soppa.
idag har jag varit lite vid datorn, fast inte mycket, utan lite.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0