ny design





som ni ser har jag äntligen en ny header! + att jag har ändrat lite annat också. nu kanske det blir roligare att blogga också? vi får se :-)
har haft väldigt väldigt mycket på senaste, så har inte kunnat skriva alls mycket. har inte orkat för den delen heller.
idag va vi i kyrkan kl 07.20, skulle öva lite innan vi visade upp luciatåget. gick jättebra! visade upp det en gång igår och två gånger idag. jag sjöng solo, tycker det gick rätt bra faktiskt. va jätteroligt vilket fall! matilda var lucia, så fin va hon!
jusde, får inte glömma att jag malin emelie amila matilda jonatan albert och alexander gick luciatåg på haga också, så sjukt kul va det. speciellt när vi gick tiullbaka till kyrkan. gick luciatåg mitt på gatan, haha!
ikväll ska jag till julia, våran ungdomsledare. det är ungdomssamling där ikväll, vi ska äta mackor mm, titta på idol och äta godis. blir jättemysigt! undra vem som vinner, calle eller erik? det kvittar egentligen vem som vinner, för jag tror att båda kommer komma långt ändå.

förövrigt har jag nyss ätit mat, fettgott var det! men ni får ha det bäst! PUSS


Kommentarer
Postat av: jonna romestad

den nya headern är jätte fin! lika så hela din blogg!

2009-12-11 @ 21:24:19
Postat av: Malin ♥

sv: haha jag såg och träffade faktist dig hos jullaan igår ;) <33

2009-12-12 @ 11:41:09
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, snygg blogg kolla in min jag har frågestund=)

2009-12-12 @ 13:25:07
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

sv: oj dåå :O :D

2009-12-12 @ 17:26:35
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0