1 år sedan.. - träffat en person idag med, men vem?!

har bott i hillerstorp i ett helt år nu, rätt sjukt!
det kommer ändå alltid att va mitt hus, mitt kristinehamn.


gatan vi bodde på, de röda tegelhuset. hihi

utsikten är verkligen nåt jag saknar! vi såg nästan hela stan, fatta va fint!

picasso skulpturen kan man inte glömma nej. har sjuukt god mjukglass på sommarn vid ett café.


dagen va helt pöörfect! promise you!
åkte till göteborg med pappa simon och johanna för att hämta en vän från england, mådde dock väääldigt illa på vägen dit. ville bara spyyyy. tog fel flygplats med, men det gick bra sen iaf.
sen skrev josefin sms "nu åker vi in till stan :)", för hon och hennes familj va också i göteborg.
sen efter många sms, så träffades vi!!! josefine x två blev ett, igen! asså om vi är bra på en sak, är det att gråta när vi träffas. varje gång vi träffats på det senaste, har vi börjat gråta, glädjetårar. asså ingen förstår nog hur mycket vi saknar varann hela tiden, det är sjukt! varje gång man träffas är det som att hjärtat blir heeelt ♥ hihi, och allt känns som vanligt. :-)

vi gick runt på stan, va ju massor av rea. men orkade inte leta jättemycket. hade delvis inte mycket tid och det var fullt med folk överallt, alla tjejer drar varandra i håret, knuffas i köerna till provrummen, skriker och ja nivet? nejdå.. inte så farligt kanske.
köpte två armband, en mascara och en vässare till min kajal. finfint!
efter ungefär 2.5 timmar möttes vi vid dens tora julgranen som vi träffades vid först, och sen skiljdes åt..
men vi ska träffas snart! :D happyfaceee!
har vart ute och gått med kalletönt cool också :D alltid lika kul säger jag bara. en rolig prick den där schkallen ;) :D kändes som jag inte hade träffat han på hur länge som helst, fast det ändå va i torsdagskväll en kortis.
nu orkar jag faktiskt itne skriva mera, ni får nöja er med detta ;) ehe.. PUSS!

armbanden jag köpte, o mascaran.



Kommentarer
Postat av: josefin

JA det kommer alltid vara ditt hus och ditt kristinehamn! tänk att man går förbi ditt hus nästan varje dag och fortfarande hoppas på att du ska komma ut genom dörren och fråga om vi kan ta sällskap till skolan ;) JÄTTE JÄÄÄÄÄÄÄTTTE KUL att träffas var det !

vi är bäst på glädjetårar vännen ;) vi är bäst på strumpbyxor också x) eller gå slalom mellan alla människor som kom i flockar mot oss!



-ååh gliitter!

-ååååååh ..

bägge klänger på varandra och börjar nästan springa... även om butiken ligger typ jätte långt fram X) det var kul! och om du kommer hit kommer vi ha ännu roligare! puss och kram <3

2009-12-27 @ 22:24:35
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: tack sötis! :))

2009-12-27 @ 22:25:22
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: Emma

ååh, va glad jag blev för din skull :D <33

2009-12-28 @ 14:26:11
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0