hej hopp dåliga rubrik


josefine gren
- de hade jag ingen aning om


hade svårt att somna igår. låg uppe och tänkte och kunde knappt somna
sen sov jag gott hela natten i alla fall. och jag hatar när väckarklockan ringer!
man vill ju bara somna om
blev ju som sagt prao på dagiset
kom hem och gjorde typ ingenting
har nyss vart ute och gått
ville att josefin skulle ringa
men hon har inte svarat på mina sms så de blev inget med de
jag är super trött vilket fall
och imorn + i över morgon blir det också prao
har också tagit lite kort så ja lägger upp dom
puss

Kommentarer
Postat av: klara (:

sötnos! vaf smsa du inte mej då? (a)

äälskar dig! <3

2009-04-21 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0