test

GÖR TESTET - ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!

Du är kär nu -  nej
Du har sårat nån så de börjat gråta -  ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - vet inte
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - kanske
Jag har smygit ut utan lov - nej de tror jag inte
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - vet inte
jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - haha ja
Jag har struntat i ett prov -  nej

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden -  nej
Jag kan svälja piller - vad för piller? :s men ja typ sånna tabletter och skit ja
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det -  inte hela
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - har aldrig vart på nån
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - typ
Jag har sett en fallande stjärna -  nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - har inte sett nån
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja
Har sparkat en kille mellan benen - nej
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej
Har lekt sanning eller konsekvens -  ja
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nej
Jag har medverkat i en teater - ja
Har träffat någon från internet i det a verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - nej
Jag har aprillat någon - ja
Jag har åkt taxi - ja, till och med i london. (h)
Jag har ätit sushi - nej
jag har åkt snowboard - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0