PRAO

hej jag heter josefine och är helt slut! har ganska nyss kommit hem från en låång dag på dagiset.
det var ganska roligt. förutom att alla barn typ bråkar och skit hela tiden känns det som. man får typ säga till dom hela tiden! de e sant
och dom bara "josefine kom hit!" josefine, du ska vara med mig" "josefine, jag ska sitta i ditt knä" blablabla. men dom är väl söta iaf haha
har varit ute med dom hela dagen ungefär
och vid kvart över 11 va jag i skolan och åt lunch
slutade 4 och nu sitter jag här! gött är det
jag är super trött! va uppe till halv 5 i lördags. kanske inte så smart, men det var roligt!
skriver mer sen (:


Kommentarer
Postat av: debora*

jaaa! jag typ är redan död!

livet är hårt!

varför kan de inte vara lite enkalre att åka från mig till dig? :<:<:<:<:'<:'<

JAG SKANAR DEJ!

<33333333333

2009-04-20 @ 20:44:36
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0