9 april 09

hej jag säger bara: mitt knä gör ont
jag ramlade och skit när jag åkte skidor. så jag har värsta blåmärket och det gör ont
jag kan inte dansa för tillfället
det måste gå över, nu nu nu. vi har ju musikalövning på tisdag onsdag och kanske torsdag. och på fredag lördag och söndag är det uppvisning. det måste bli bra. och de kommer de bli, bestämmer jag.

vaknade vid 09.20. kunde inte somna om, helt sjukt. även har jag gått upp kl 7 flera dagar i sträck.
va i kyrkan och sjöng med mamma. ska sjunga imorn.
vid 2 va det musikalövning. kunde som sagt inte göra så mycket
har nyss ätit lite mat. och nu sitter jag och skriver med den BÄSTA josefin fransson. hon är cute
jag saknar henne sjukt mycket! så sjukt mycket
va ute och tog lite kort också. älskar min kamera
ikväll får jag se vad jag gör. blir nog inte så mycket antar jag
om ni undrar varför jag inte skriver med stora bokstäver efter punkt så tycker jag inte om stora bokstäver. haha!
hejdå

Kommentarer
Postat av: debora*

2009-04-12 @ 16:37:11
Postat av: debora*

åh, jag tycker inte heller om stora bokstävr:D:D hihi

2009-04-12 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0