5 april 09 - skidåkning

hej jag har nyss åkt skidor
åkte bara halv dag. sjukt trött och träningsvärk i bena kan jag säga
det är kanon väder också. de gillar vi
pappa hade med sin dator så jag kunde låna den lite. i like it
det är fett med påsklov. men det är bara söndag idag iaf
igår va det festkväll. de va super
jag är solbränd i ansiktet. och går utan smink. vilket är ganska jobbigt
för jag känner mig så äcklig utan smink. haha de e sant. nej men de e ganska så skönt
jag är så sjukt trött.
i förr går sov jag bara 5 o en halv timma. och idag sov jag 7 o en halv. de e ganska lite
JAPP, jag skriver mer sen eller nåt
ha't nice! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0