26 april 09


haha när jag skrev rubriken råkade jag först skriva "26 paril 09"
nu är kl ganska mycket. 23:31 nämligen. och det är skola imorgon
de enda som är bra med skolan är att man får träffa sina söta vänner
idag så har jag vart i kyrkan. när jag satt på mötet sa jag till malin "oj, jag har glömt att äta frukost!"
jag hade totalt glömt bort de. så min mage kurrade. pinsamt värre!
erik slutade ju också idag :( kommer sakna han fett! de kommer nog alla göra
i alla fall, kom hem och hade inget att göra. så tina och john kom hit. vi bakade kladdkaka. - mums!
så gjorde vi inte så mycke. vi satt nere på simons rum och snacka typ.
TINA ÄR SÖTAST I VÄRLDEN! hihi
och vet ni? jag var så trött så jag la mig i simons säng medans dom andra kollade vid datorn. och så somnade jag i nästan 1 timma. - hihi. jag är busig! fy sjutton va skönt det var
sen myste jag och tina i sängen. haha
jag orkar inte skriva så mycke mer för kl är 23:36 nu
tack till alla söta läsare :)
- ett hjärta till er

Kommentarer
Postat av: klara (:

vad trevligt! :) jo sova är vi duktiga på! :p

det verkar mycket lättare att va med killar där nere är det så? jag är avis! xD puss(L)

2009-04-27 @ 07:45:17
Postat av: Anonym

höhöhö , bilden är väldigt hemsk måste jag säga:))



men kvällen va riktigt mysig .



jag tycker om dig jättejättejätte mycket . ♥

2009-04-27 @ 20:56:53
Postat av: tina

höhöh . bilden är helt hemsk måste jag säga , :)).



men tack för kvällen den va riktigt mysig .



jag tycker om dig jättejättejätte mycket ♥

2009-04-27 @ 20:58:33
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0