25 april 09 - picknick o grillfest

tjena dagen vart typ så hääääääääääääääääääääär bra
vaknade upp hemma hos malin och hon berättade att jag hade pratat i sömnen. läskigt
jag hade typ sagt "vart är jag? vart är jag?" och hon bara "du sover jossan" jag ba "vart är jag?" eller något sånt. HA HA
vi vaknade vid halv 12. gick upp efter ett tag. åt frukost och bakade chokladmuffins
malins mamma åkte till affären och köpte lite saker. bla godia bullar och kakor till oss
så skjutsade hon ut oss till naturum (eller va hette de?).
och vet ni? jag trampade på en orm!! fatta va äääckligt. jag får flashbacks hela tiden :s usch det var hemskt
vi fikade och hade de jätte mysigt faktiskt. tog mycke bilder också.

vid kl 4 va de kalas i kyrkan för endel barn. de va la trevligt!
malin jag och emelie hjälpte till lite. med typ glass och lite sånt.

vid kl 6 va det grill och chill vid gränden! för eriks skull
vi grillade hamburgare. mums! det var super duper mysigt! - tro mig.
träffade massa trevligt och sött folk!


vid kl 10 eller 11 typ åkte jag tina jonatan kalle och john hem till jonatan.
vi kollade på peter pan!
haha! han som spelar peter pan är suuuuper söt! i like it. hihi
så satt vi och prata och sånt. när kl blev ganska mycke gick vi ut i samhället och gick.
följde tina hem. sen stog vi vid sibylla och coolade oss. haha! efter ett tag blev det superkallt
jag var nog hemma vid 2 kanske
nu vart det jätte mycke text. men dagen va händelserik :D haha!
PUSS!
posarN haha


fika är super gott! hihi




ge mig ditt utseende söta människa



jag älskar dig malin ♥
du är underbar

Kommentarer
Postat av: klara (:

åå, vad trevligt! :D

ja att vara ute på nätterna är super duper skoj! det är bara det att med vem ska jag vara det? :o

alla här i kyrkan är så mycket äldre och känner varandra myckat bättre så jag är ju aldrig med om dem bara hittar på något. (om det inte har med kyrkan att göra) och har det det så är vi nästan alltid i kyrkan ju, det är också trevligt men det är roligt att gå runt och så! saknar dej! (L)

2009-04-27 @ 07:53:18
Postat av: debora*

fint hår du har då! :)

i love it! (L)

2009-04-27 @ 15:31:30
URL: http://deboranilsson.blogg.se/
Postat av: debora*

fint hår du har då! :)

i love it! (L)

2009-04-27 @ 15:31:30
URL: http://deboranilsson.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

HIHI!

Du e b e s t!

2009-04-27 @ 19:03:06
URL: http://malin.ingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0